monday = bad mood

Köztudott tény, az életed egy részén felvirágzanak a dolgok, ha egy másik dologban minden rosszra fordul.
De ez visszafelé is működik? Csak, mert valahogy semmi sem akaródzik úgy alakulni ahogy szeretném: a fogyózásom egy kész csőd, a szerelmi életem a lehető legrosszabb, a fiútesómmal több a zűr, mint amit még el tudok viselni, visszasírom amikor csak a veszekedéseink voltak problémák, és ennek tetejében még a barátaimmal sem vagyok rendben, legalábbis nem mindegyikkel - nyugalom, most ezt nem fogom a végletekig ragozni, azon már okt. 23.-án túl estem. Jah és persze a jegyeim: NO COMMENT.
Szóval a közhelyek között kutakodom, melyik lesz most a leghasznosabb? Várjunk: A rossz után mindig történik valami jó.(utálom ezt, mert fordítva is ugyanaz). Ömm... Az élet olyan amilyennek te alkotod. (Nos, nem. Tökre nem. Mármint ha én alakítanám minimum egy palotában élnék, egy tökéletes családban és lenne végre egy LB-m végre. De ha ezek nem is, legalább a hercegem itt csücsülne mellettem. Brrr... túl sok romantikus regény olvasok talán?)
Enyje. Ez nem megy. Szóval a hangulatom reggel óta szörnyű. Eddig próbáltam bemagyarázni, hogy mindez csak azért van, mert hétfő van, de kit áltatok? Ez már amúgyis a hétfő jó része. Mármint nagyából. Inkább 6-tól lesz a jó része.
Az az igazság, hogy most rögtön rohannom kell, mert 5-re oda kéne érni Matekra. Rühellem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések