About a looong day:

Hosszú napom volt. 
Reggel épphogy elértem a buszt, mert későn indultam, aztán tök fárasztó óráink voltak.
Lyukasban Kamival szaladtam el a zenesuliba (erről majd később).
Suli után Debivel rohantam Cintinek csokit venni, és épphogy elértem a 14.40-est (a csoki meg olvadásnak indult).
Utána épphogy hazaértem meg megkajáltam mehettem 5-re matek korrepetálásra, ahonnan szintén sikerült elkésnem, mert azon az útvonalon ahol menni szoktam pont építkezések voltak, és nem fértem a sok munkás embertől, pedig tényleg nem akartam késni ugyanis ez az utolsó korrepem volt idei tanévben, bár Nita (aki korrepetál) azt mondta, hogy majd mehetek  hozzá nyáron, hogy befonja a hajam, szokott ilyet.:D
Hazaértem és rögtön mehettem futni, mert nagyon esőre állt az idő, és tudniillik a matek mindig teljesen lefáraszt, szóval így dög fáradtan indultam is, 7 km-t le is nyomtam, de jó hír: 2 percet javítottam az időmön, és 44 perc alatt futottam le. Ja igen vasárnap megyünk Pestre a váltófutásra, amin mind a 6-unknak 7 km-t kell lefutni, szóval most arra gyúrok egy jó ideje, de csak 2 hete értem el oda, hogy már letudok futni 7 km-t anélkül, hogy megfulladnék.
Szóval ma semmi időm nem volt tanulni és rossz bele gondolni, hogy mivel az osztály fele "túl akart minél hamarabb lenni a dolin" ezért megszavazták, hogy ne hétfőn hanem szerdán írjunk, szóval lesz egy napom megtanulni, KÖSZI szépen. Zsóó szeretlek titeket meg minden, de gondolhattatok volna arra, hogy egy témazáró az évvégén nem arról szól, hogy kinek van kedve uccsó héten írni, hanem arról, hogy nem akarom már még jobban lerontani az amúgysem jó átlagomat.


Mellesleg villámlik és esik is, az előbb sikerült lefotóznom egy villámot, közben a Paramore-tól a legzúzosabb dalokat hallgatom, mert ilyen a hangulatom.:D


Brick By Boring Brick
Ignorance
Careful
Renegade
Crushcrushcrush
Fences
Born For This
Misery Business
All We Know
Emergency
Whoa


Úúú, egyébként ez a nyaram első bejegyzése.^^ Szóval a végét még megspékelem:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések