Pick Two!


Komolyan eldöntöttem, hogy  megint elkezdek futni járni, tegnap már voltam is, és holnap is szeretnék, minimum heti 3-4x nem ártana eljárni. Plusz tornázni is akarok, jah meg mivel a karomat is elég nagynak érzem bekéne szerezni valami súlyzót vagy ilyesmit, amivel ledolgozhatnám! Ilyenkor márciusban a legjobb ilyen fogyós célokat kitűzni, hiszen itt a tavasz, a szervezeted leáll a raktázozásról, sőt átáll a méregtelenítésra és persze végre az időjárás is megfelelő lesz nem egy sporthoz! :)
A másik szintén jelentőségteljes dolog amit eldöntöttem, hogy neki fogok megint tanulni, mert hát mit mondjak eléggé elhanyagoltam a sulit így február óta, plusz hiányoztam is párszor! Jah és persze késtem is pár órát  (hehe, apuék nem tudnak ezekről, és holnapután fogadóóra!) Nah igen, nem kéne engednem, hogy az ilyen magánéleti ügyeim ennyire eltereljék a figyelmemet a tanulásról!
Tudjátok van ez amit szoktak emlegetni, vagy jó jegyeid vannak és szociális életed, vagy jó jegyeid és aludhatsz, vagy pedig nem alszol viszont van szociális életed, és a jegyeid is jók. Bár erősen kétlem, hogy ez a 3. variáció egyszerű lenne, de mivel  a szociális életemről nem akarok lemondani, és a tanulásnak viszont mostmár neki kéne állnom ezért hát, jöhet a kevés alvás. Kibírom.. ugye?

21. nap - Egy dal, amit akkor hallgatsz, ha mérges vagy: Demi Lovato - Skyscaper

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések