P A R A M O R E



Még 17 nap, és... LÁTHATOM A PARAMORE-T!
Mert jönnek koncertezni, és ez olyan hihetetlen. És nekem már a 2.napon, hogy egyáltalán lehetett venni, nekem meg volt a jegyem. És 2013 június 17-én, hétfőn, este 8 órakkor már réges rég ott fogok ácsorogni az első sorban (mert alacsony vagyok, és ha jó helyet akarok korán ott kell lennem, sajnos egy koncerten nehezebb tolakodni, mint amikor például a buszon az ülőhelyekért vetekedünk) és majd megjelenik a Paramore egy kis késéssel negyed 9-kor (mert azt olvastam, hogy mindig késnek), és annyira jó lesz. Majd lehet élmény beszámolóra számítani, mert biztos vagyok benne, hogy ez lesz a 2013-as évem legszebb napja!
Jajj de várom, úristen!

Megjegyzések

  1. Akkor ezek szerint lejjebb vitték a korhatárt..látod, mondtam hogy nem kell aggódni :D Jó szórakozást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, hálistennek 16 felett be lehet jutni!:D köszönöm Füpi!

      Törlés
  2. Koncertre mész?
    Jujj!! Én is voltam, csak én One Direction koncerten, és tudom, hogy annyira szereted őket, mint én az 1D-t, úgyhogy biztosíthatlak: ESZMÉLETLEN LESZ!!! Nagyon-nagyon jó szórakozást! <3
    Zsó×××

    Ui.: Ho lesz koncertjük? És nem hely-jegy van?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úú tényleg? és milyen volt?:D köszönöm, az biztos, hogy nagyon jó lesz! <3
      Budapest parkban lesz a koncert (szabadtéri), és már előre meg lehet venni a jegyet, ha arra gondoltál!:)

      Törlés
    2. Ha gondolod, olvasd el: http://zsebys-world.blogspot.co.at/p/one-direction-2013-05-17-munich.html :D
      Nagyon jó szórakozást, és majd MINDENKÉPPEN írj élménybeszámolót!! :D
      Hűű. Igen, erre gondoltam. :D
      <3
      Zsó×××

      Törlés
    3. olvasom is!:))
      köszönöm, az 100%, hogy fogok írni élménybeszémolót, ne aggódjál!:D
      <3

      Törlés
    4. Helyes! :DD Alig várom :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések