i never saw it comin'

Ohh,
nem gondoltam, hogy ez az őszi szünet így fog alakulni.

Kicsit ki is vagyok bukva, sok volt ez így nekem.
Na az a srác akiről mindig ide irkáltam, hogy hiányzik stb most lépett kapcsolatba egy hete egy lánnyal, de én csak két napja vettem észre. Aki meg még szintén érdekel megy egy kiszámíthatatlan barom. Utálom amit velem művel. Komolyan akkor inkább ne is írjon, minthogy ezt játssza, hogy folyton meggondolja magát, meg utána meg már nem is ír. Akkora páva. Utáloooom..ezekért.
A lényeg, hogy kicsit most sok volt ez nekem, hogy folyton azt éreztetik nem vagyok elég jó. Meg az egész, minden amit történt. Ennek az egyetlen jó oldala, hogy most először életemben nincs étvágyam (jó ez azért erős túlzás, hogy először, mert gyerekkoromban utáltam enni a tinédzser éveimig, kiskoromban már biztos tisztában voltam tudatalatt azzal, hogy még mekkora problémáim lesznek ezzel). Szóval a lényeg hogy körülbelül szombat óta nem sokat eszek, vagyis ha eszek is azt megyek és este lefutom. Fogytam is 4 nap alatt több, mint 2 kilót. De nem is tudok még ennek se örülni, mert tudom, hogy nem lesz tartós.

Nem is tudom mi ennek az egész posztnak a lényege, talán csak annyi, hogy voltam már jobban is.

And no, oh, how could you do it?
Oh I, I never saw it coming.
No, oh, I need the ending.
So why can't you stay
Just long enough to explain?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések