upset

4 tétel egy estére? HÁT..

Hülye töri kisérettségi. Emiatt sem a mai matek tz-re, se a holnapi nyelvtan tz-re nem tudok készülni.
Mivel hiányoztam múlthéten kermarketingből írtam csütörtökön és nem szóltak így nem készültem. Írtam egy 1/2-edet. A "kedves tanárnőt" hiába kértem, hogy legalább kerekítse le, hogy csak egy rossz jegyet kapjak (hol ott inkább felfele lehetett volna, mert tudtam dolgokat!) ő azt mondta nem, mivelhogy már beírta az e-naplóba. És ő az osztályfőnököm, ahhoz képest IMÁD. Viccen kívül az osztályban csak engem nem bír, de azt ki is mutatja. Rajta kívül még egy tanár van aki rühell, a magyar tanár... Ja igen ő kijelentette, hogy azok felelnek akik nem szoktak szóban. Naná, hogy én feleltem, pedig alig pár hete feleltem utoljára.. Más aki felelt az még csak szeptemberben felelt. Na mindegy. Csak annyiról van szó, hogy ha érzem, hogy valami nem fair és nem tehetek ellene, akkor sírni tudnék dühömben!
Meg nem is tudom, az a tény, hogy 1 hete folyamatosan történelmet tanulok, minden egyes nap, szinte összes szabad időmben, és ahhoz képest hordom haza a rossz jegyeket. UTÁLOM.
Ha nem lenne fontos a jövőm valószínűleg mostantól hagynám az egészet a fenébe..

Egyébként nem rég értem haza, de muszáj volt valahol kiengednem egy kicsit a dühöm.
Most meg irány törizés!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések