i can't help myself

Ez most tényleg csak egy röpke kis poszt, ami igazából csak nekem szól, hogy tudjam mit kellene csinálnom, mire kéne figyelnem, akit untatnak az ilyen listaszerű dolgok az nyugodtan abba is hagyhatja az olvasást. ;) Az az igazság mostanság sehol se áll a fejem, semmit sem tartok észben és semmiben sem haladok. És elég pocsék érzés reggelente úgy ébredni, hogy tudom, hogy nem edzetem, nem figyeltem oda mit ettem, nem tanultam, nem raktam rendet stb. Szóval most így az utolsó pillanatban muszáj elkezdenem összeszedni magam, mert biztos, hogy nem tudok még egy olyan nap végén elaludni amikor megint mindent hagytam a fenébe. Majd eljön annak is az ideje (nyáron) amikor sodródhatok az árral.

Szóval íme:

- edzeni a júniusi futóversenyre
- lefogyni július 1-re
- találni társaságot a Volt-ra (minél előbb!!)
- venni valamit Debi névnapjára (utólag)
- készülni az összes erőmből az angol érettségire (pontosan 2 hetem maradt hátra!!)
- egy kis pénzt szerezni cikkírásból
- tanulni megállás nélkül
- kikönyörögni, hogy eltolják a magyar kisérettségit
- tanulni a 3 kisérettségire
- megpróbálni nem eljárni bulizni május közepéig
- találni 2 ruhát (2 ballagásra)

I go crazy 'cause here isn't where I wanna be

And satisfaction feels like a distant memory
And I can't help myself

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések