Oh and I'm scared to be

Én úgy képzelem, hogy tényleg rászokni a cigire azt jelenti, hogy egyszercsak már azt érzed minden ok nélkül, hogy hú de jól esne elszívni eggyet, és csak mire elnyomod azt a szálat döbbensz rá, hogy most nem is iszol, szóval rászoktál volna?

Én tudom, hogy nem tartok ott, mert nekem mindig van oka ha nem egy péntek homályos éjszakáján jut eszembe a cigi.. Ha rossz dolgok történnek, ha nyugalomra vágyom, mindig van egy ok, és az az ok nem függőség.

De néha azt se tudom, mit érzek, vagy hogy egyáltalán van-e ok. Nektek is van olyan, hogy azt se tudjátok miért éreztek úgy ahogy éreztek? Most  is csak bejöttem a szobámba, és a laptopomat az ölembe szorítva bámultam magam elé. Talán bánt, hogy vége a nyárnak, talán megijeszt a jövő.. talán csak épp magányosnak érzem magam, nem tudom. Talán csak messze van a holnap. De most is azt érzem de jól esne. És a jövő héttől azt hiszem a helyzet csak romolhat, úgyhogy össze kéne szednem magam!

/ az Ősz első bejegyzése

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések