And where, and where the trouble grows

Már az is eléggé felzaklatott, hogy a barátom napok óta beteg meg szarul van, meg hogy tegnap már úgy kiszáradt, hogy kórházba kellett vinni és infúzióra kötni. Na már ez is elég volt ahhoz, hogy este 11-kor bizony ki kellett ülnöm a terasz lépcsőjére egy cigire. Aggódva ültem a sötétben, figyeltem, hogy a füst vajon meddig látszik abban a kis fényben, meddig szál..

Aztán ma bizonyos okok miatt az merült fel, hogy lehet tőlem kapta el, miattam van szarul, miattam jutott tegnap még kórházba is. Hát nem szörnyű ha ilyet írnak neked? Hogy lehet miattad. Én nem hiszem, meg semmi bajom, de milyen szánalmas lenne mentegetőzni.. Pedig igazam azt hiszem. Bárcsak ők is tudnák.

Ez az elmúlt pár nap így is egy nyomasztó teher volt a számomra, de nem úgy néz ki mintha javulnának a dolgok.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések