I could live in your old car

Tegnapelőtt rámírt, hogy felköszöntsön az az illető akit tavaly még annyira akartam, akiről annyi bejegyzés szólt (loveofmylifeA.A), és épp a barátommal szemben ültem, bort kortyolgatva és, hogy reagáltam? Lesápadtam, lefagytam egy pillanatra, és a szívem örvendezett egy kicsit... És annyira zavar, hogy még mindig képes voltam így érezni.
Barátnőm erre azt mondta, ez természetes, akkor őt szeretted... ez igaz. De mégis, van még joga szívemnek emiatt összerszorulni? Ennyire örülni két szócskának?
Utálom, hogy már ennyi képes ennyire elbizonytalanítani.
Gyűlölöm.

Este lesz a szülinapi bulink, sütkéreznem kéne, pakolászni, készülődni, én mégis itt gyötrődök meg szomorkodok, és tudom, hogy ez így nagyon nincs rendben.
















And there's nowhere else to be I could live in your old car with the broken stereo.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések