És sötét lesz megint

Hát én valahogy mindig természetellenesen félek az új helyzetektől, pedig a monoton éveknek is meg van az árnyoldala.. De bár olyan egyszerű lenne bizakodni, mint másoknak. Vagy új emberekkel barátkozni, vagy új dolgokat megszokni.

De nem, én nem ilyen vagyok, és az a baj sokan ezt nem értik csak idegesítek mindenkit azzal, hogy félek és félek..

*

Most elmondom, mid vagyok, mid nem neked.
Vártál ha magadról szép éneket,
dicsérő éneked én nem leszek,
mi más is lehetnék: csak csönd neked.

E szó jó: csönd vagyok, csönded vagyok.
Ha rám így kedved van maradhatok,
ülhetsz csak tűrve, hogy dal nem dicsér,
se jel, se láng, csak csönd, mely égig ér.

S folytatom mid vagyok, mid nem neked,
ha vártál lángot, az nem lehetek,
fölébem hajolj, lásd hamu vagyok,
belőlem csak jövőd jósolhatod.

Most elmondtam mid vagyok, mid nem neked.
Vártál magadról szép éneket,
dicsőítő éneked én nem leszek,
mi más is lehetnék: csak csönd neked.

Bereményi Géza

*
(Fú de várom a pénteket).

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések