The Coat Is Always On

Lassan rá kell jönnöm, hogy néha ha úgy érezzük elromlik a napunk, nem úgy sülnek el a dolgok ahogy szeretnénk, ahelyett, hogy ölbe tett kézzel nézzük, nem feltétlenül tenni kell ellene, (mert mégis mikor biztos, egyáltalán hogy van megoldás)?
-Hanem csak el kell engedni az egészet.

Én most azt éreztem egy fél órája, hogy ez az este önhibámon kívűl egyre rosszabb.
Az is fel idegesített, hogy tegnap óta vágytam arra a grapfruitos sörre és még mindig várnom kell, hogy igyam. Úgyhogy úgy döntöttem leszarom, felbontottam elindítottam ezt a dalt - vigyázat nem egy rádiózene, inkább angyali - behunytam a szemem, és belekortyoltam a sörbe, és azt éreztem ennyi, mégis csak rajtam múlik gondosan telnek-e a péntek drága percei.

A tanulság: néha magunkra is gondoljunk.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések