Alvászat a padnál"

ÜDV.^^

Ma, csak 4 órám lett volna, utána színjátszókör miatt ott maradtam. 2 körül kezdtünk ráébredni, hogy valszeg elmaradt, mert csak páran voltunk az osztályból. Vajon miért nem szóltak?
Sebaj, csak 2 órával értem haza később.
Aztán ma fél 6-tól volt a szülői, és csak egyetlenegy jegy volt még beírva. A mai MATEK 2-esem! Milyen "mák" kell ahhoz, hogy az angolos 5-öseim helyett csak a mai, matek 2-esem legyen beírva? De most mit csináljak, ha humán-beállítottságú vagyok? Magyaráznom kell még, hogy miért kell holnap matek korrep-re mennem?
Ha már itt tartunk, még belegondolni is rossz, hogy holnap kb ilyenkor fogok(19:40) hazaérni róla. ILYEN későn. Legalábbis nekem későn! Perpill vízeshajjal és pizsamában ülök a gép előtt.
De hogy a mai nap pozitívumait nézzük, barátnőm szétröhögte magát hazafelé a buszon, amikor bérletre szánt pénzem helyett egy db mentolos negrót találtam(finom volt. :P). De nyugi a pénz azóta meglett. :D
Egy költeményem 2. verziója(véleményt!):

Alvászat a padnál

Unalom az órán.
Értelem nuku,
Alvászat a padnál,
Hol van a kunfu?

Hétfő utolsó óra,
Nem bírom tovább!
Megint suli holnap,
Kelhetek korán.

Haza akarok menni.
Elalszom talán.
Haza szökjek enni?
Nincs meg a kajám!

Megéri e gyötrelem,
A tanár torkán?
Mi ez a förtelem?
Megállt az órám!

Szoktam én szívszaggatóbbakat írni, de ez most egy nem olyan. :)

Sweet Dreams!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések