October

Szijjasztok!

Már október van, nem mondanám, hogy gyorsan elment ez az első középiskolás hónapom. Hiányoznak a régi barátaim, meg - bár nem hittem, hogy valaha ilyet írok - egy kicsit még a régi suli is... :(
Tegnap volt pár dolog, de most nem erről szeretnék írni.
Ma azon elmélkedtem, hogy vajon akkor is lehet-e az ember valaki, akkor is szerethetnek-e, ha nem egy bulis csaj. Mármint én voltam discoban (nah jó, csak egyszer), de bármilyen ciki is, nekem nem jött be. De manapság az jön mindenhonnan, hogy ha nem jársz bulikba, és már este 8-kor otthon vagy, vagy nem iszol, akkor te csak valami szörnyű ember lehetsz. És nekem nem ilyen a jellemem. Én szívesebben táncolok és éneklek végig 8 Taylor Swift számot a SZOBÁMBAN, mint hogy unalmas zenékre ropjam, egy olyan helyen, ahol a nagytöbbség csak azért van, hogy magát mutogassa vagy felszedjen valakit, nem azért, hogy jól érezze magát. Nekem erre semmi szükségem!
Erről Demi La La Land-je jutott eszembe, de most nem rakom be a szövegét, mert lassan minden bejegyzésem abból áll, hogy ilyeneket vagdosok be.... xP
Vajon az a tinédzser kor lényege, hogy rájöjj ki vagy valójában?

Byes!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések