a Zene világnapja.^^

Ha minden hozzáállás kérdése, akkor én igenis boldog leszek. Holnap  úgy kelek fel, hogy azt fogom mondogatni a fejemben, ma minden rendben lesz. És igenis addig fogom mondogatni, amíg el is hiszem, és ha elhiszem akkor meg is valósul. Szóval összességében minden rendben lesz.
*
Uff. Tegnap volt a Zene világnapja. Nekem meg ugye a zene a mindenem, mégsem hoztam semmit, de ezt be is pótolom egy olyan dallal amit szerintem senki sem ismer, de épp ez benne a szép, nincs tele a face-szel, mert ez annál különlegesebb. (:
 

Warpaint - Baby

Don't you call anybody else baby 'cause I'm your baby still.
It took a long time to make it, but I never changed my mind.
I never tried to fake it, never drew a line.

Don't you call anybody else baby 'cause I'm your baby still.

Took a long time to make it, but I never changed my mind.

You speak your fears, thinking in circles and checking what mirrors don't see.

You live your life like a page from the book of my fantasy.
How I love you.

You speak your fear, thinking in circles and checking what mirrors don't see.
You live your life like a page from the book of my fantasy.
(x3)

Don't you call anybody else baby (x7)
*
Tegnap éjszaka minden csillaghoz egy okot kötöttem, hogy miért szeretlek. Egész jól szórakoztam addig, míg el nem fogytak a csillagok.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések