Who Am I?

Ki vagyok én?
Sok mindent lehet rólam mondani.
De ÉN mit mondok magamról? Ki vagyok én?
...valaki aki valószínűleg meg fog bukni matekból és fizikából.
...valaki aki szeret olyan zenét hallgatni amit más még csak nem is ismer, de nyitott így is.
...valaki aki jelenleg koplal, mert fogyni szeretne. Nem anorexiahajlamú, csak így érzi jónak.
...valaki aki valószínűleg kóros csoki- és 100%narancs juice- függőségben szenved.
...valaki aki állandóan szerelmes, tök mindegy kibe.
...valaki aki 3.-os kora óta naplót ír.
Valaki aki arra vár, hogy végre kisírhassa magából mindazt amit érez, mert úgy érzi lassan be fog csavarodni.

A hülye pletykákból meg már elegem van, komolyan nem lehet leállni?
És héjj, ha már oda mentél hozzám, hogy megkérdezd mi van velem, igazán meghallgathattad volna a választ is. Csakhogy tudd ez már a bunkóság felsőbb foka.;)

És tudjátok mit? Én csak egy biztos helyet akarok. Ahol a barátaim mindig a barátaim akárhogy keltek aznap. Ahol a az ellenségek mindig azok maradnak és nem zavarnak össze a jópofizással. Most komolyan, tartsuk már magunkat a  szerephez! A család mindig ott van. Meg egyszer az életben lehetnék valaki olyanba is szerelmes, aki viszontszeret. Ez is egy biztos pont lenne. Az én biztos világomban. Ami amúgy nem létezik.
Sokat kérek?
Nem lehet érteni mi a fenéről hadoválok? Máskor hallgasd meg mi bajom.;)

Nah ez a szöveg és dal mos stimmel:




Could you love somebody like that?
Could you attract someone like that?
Could you go where people can see someone like me?
Could you do that?

Would you face me?
Make me listen to the truth even if it breaks me?
You can judge me, love me
If you're hating me, do it honestly
All I see are stepford-like lives
Needles and knives, beautiful lies
Bringing out the green in your eyes
Perfect disguise for envy and pride

Face me
Make me listen to the truth even if it breaks me
Judge me, love me
If you're hating me, do it honestly

Face me
Make me listen to the truth even if it breaks me
You can judge me, love me
If you're hating me

Would you face me?
Make me listen to the truth even if it breaks me
Judge me, love me
If you're hating me, do it honestly
Honestly, honestly, honestly


1.01 - azt kívánom valósuljon meg az én biztos világom.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések