Autumn

Hűű. Ősz van.
És pont ahogy mondtam gyorsan eljött.
Tegnap este akartam írni egy utolsó bejegyzést a nyárra, de olyan hullafáradt voltam, hogy körübelül belefordultam az ágyamba és már aludtam is. Na igen, ugyanis tegnap reggel 5.40-kor keltem ami elég morbid ha azt nézzük, hogy körübelül fél 3-kor sikerült elaludnom (igen a nyáron igencsak megszoktam a késősi fekvéseket). 
Szóval igen ősz van. Időjárásilag örülök neki, viszont az iskola gondolata nem igazán hoz lázba. Még ha lelkesednék is, az is csak pár napig tartana szóval...
Az a durva, hogy az előbb olvastam egyik ismerősöm blogját, és azt írja, hogy lesz 2 ÚJ osztálytársunk, ami tök durva mert nekem (és baráti körömnek) hol szóltak? Hogy hogy én eddig erről nem hallottam? Uff. Utálom, hogy mindig új embereket kell megszoknom. És lássuk be az utolsó alkalom sem végződött jól.
Nah mindegy.
Amúgy halál komolyan, ha nem az iskolakezdésről szólna én szeretném az Őszt, tök szép évszak. :)
Kedvenc őszi dolgaim:




08. nap - Egy dal, ami emlékeztet egy konkrét eseményre: 
Selena Gomez & The Scene - Hit The Lights

Megjegyzések

  1. Szia! Ma kezdtem el olvasni a blogod, és nagyon tetszik. :) Én nem nagyon szerettem eddig az őszt, mindíg is nyári csaj voltam. :) De most, ahogy elolvastam a bejegyzésed és láttam a képeket, kicsit változott a véleményem, mostmár kicsit szeretem az őszt is. :)
    Ja, és ha van kedved nézz be hozzám: http://erikaelete.blogspot.hu/ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon örülök, hogy tetszik a blogom!:) Igen, szerintem az emberek csak az iskola gondolata miatt nem szeretik az őszt, de amúgy igenis gyönyörű évszak.;)
      Megnéztem a blogodat, és tetszik, meg az is, hogy felraktad az outfited!:)
      Szóval én is követlek!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések