i suck at math.

Ma nem voltam suliban, mert rosszul éreztem magam, igazság szerint már tegnap is. De nem tudom, ez ilyen rövid valami volt. Szóval holnap (sajnos) már megyek is. De kapom a híreket, hogy így egy nap alatt tökre le is maradtam. Király.
Igazából semmi kedvem menni. Tegnap sem volt valami jó, mert mindenki akinek nem volt házija matekból kapott egy naplós karót, na persze beleértve engem is. Bár mentségemre szóljón, hogy én a könyvbe igenis elkezdtem, csak könyvet senki nem hord (nem szoktunk házit ellenőrizni). Szóval természtesen a tanár nem hitt nekem, és kaptam egy szép naplós egyest. Persze most az őseim nem engednek hétvégén barátnőmnél aludni (pedig szülinapomat ünnepeltük volna). Utálom a geometriát, meg úgy az egész matekot ha már itt tartunk.
A suli sokkal fárasztóbb ha mindenre készül az ember, én kicsit már az őrület határán állok. És még három évet járnom kell. Kellett nekem 0.évfolyamra mennem.
Oké beismerem, ez a bejegyzés betűről betűre unalmasabb lehet, szóval lassan abba kéne hagynom.
10. nap - Egy dal, amire tudsz táncolni: Bridgit Mendler - Ready Or Not

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések