Put your past behind you

Furcsa, hogy akivel 3 évig együtt szilvesztereztem (előtte még nem is jártam el), és legjobb barátnőm volt, szóval vele most csak arról beszélgettünk, hogy a másik hol lesz az este, és, hogy milyen jók is voltak az előző évek szilveszterei együtt.
Tényleg furcsa, mert hát mégis csak mindig együtt voltunk amikor éjfélt ütött az óra, együtt mentünk haza hajnali 5-kor és emlékszem mindig kukorékolt a kakas valahol az utca környékén amikor még nem is aludtunk.
Most meg már meg se fordult a fejünkben, hogy együtt töltsük.
Hát nem furcsa de tényleg?

Írhatnék összefoglaló bejegyzést vagy valami, de azt sose szoktam, meg ha valakit érdekel az évem egész nyugodtan visszaolvashatja az összes bejegyzést, idén majdnem 100-at sikerült írnom!

Egy képpel zárnám amit tegnap csináltam, úgyse szoktam sose kirakni semmit magamról. Előre is Boldog Újévet!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések