I hadn’t seen you in quite some time

2 hete nem láttalak. Azt hiszem nehezebb lenne, ha nem lennél a szociális média megszállottja, és ha nem beszéltünk volna azzal az egy alkalommal is facebookon! De így is rossz érzés.
Elvileg a 2. félévtől megfognak változni az órarendek a suliban, és még semmi biztosat nem tudunk, azt se, hogy milyen szintűek lesznek a változtatások, de nagyon remélem, hogy úgy csinálják, hogy majd többet láthatlak!

Oké, egyébként tisztában vagyok vele, hogy elég szánalmas lenne ha az év első bejegyzése csak erről szólna, szóval megpróbálok kicsit másról is írni, bár állandóan vele van tele a fejem.
Na szóval, az az igazság, hogy van egy csomó más amire koncentrálnom kéne. Ott a tanulás, meg az, hogy mi lesz érettségi után. Hát ezekről nem igazán van kedvem írni, mert még csak a gondolata is megrémít annak, hogy 2 nap múlva iskola.
Ott van az is, hogy még mindig szerves része az életemnek a fogyókúra! Amit mindig is úgy tartottam, hogy az év első napján a legkönnyebb elkezdeni, mert hát újévi fogadalmak, tiszta lap stb. De ma már inkább úgy hiszem, hogy az év 2. napján az ideális, mert elsején rendszerint mindenki másnapos, és én például egész nap 100%-os narancslevet szürcsölgettem, ami amúgy már eleve kalóriadús, de ilyenkor én pláne nem tudok arra figyelni, hogy miket kéne ennem! De ma elkezdtem, fogalmam sincs meddig tart majd a motivációm, de remélem sokáig, mert nagyon nem érzem jól magam a bőrömben.
Egy másik dolog, hogy megint jó pár centit le kéne vágni a hajamból, mert hátul még mindig nem az igazi (ja igen most váltok fodrászt...), de alig tudom rávenni magam, pedig minél előbb túl kéne esni rajta! Új év, új frizura. Jól hangzik, nem? (na nem)

Nem tudom még mit írjak, beteg vagyok kb szalagavató óta (de megérte!). És ennyi. Boldog 2015-t!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések