You take my breath away, take it all, take it all away

A keddek csodálatosak, de ahogy haza megyek, és közeledik a nap vége mindig rájövök, hogy ez csak  i l l ú z i ó.  A ma délelőtt még jobb is volt, mint szokott, de talán épp ezért lett rosszabb az este. Befeküdtem az ágyba és körülbelül 2 óráig fel se keltem, nem aludtam, csak feküdtem. Egyszer bejött tesóm és adott egy fél csomag gyümölcsös cukorkát, olyat amit még darabonként 5 ft-ért árultak az ált isi büféjében. Nem tudom, hogy meghallott-e vagy csak spontán volt az egész, de örültem neki, főleg, hogy már 3 óta nem ettem. Aztán körülbelül 10 perce bejött mégegyszer és a 4 dl-s bögrémbe öntött nekem 100%-os almalét, szarul titkolom ha szomorú vagyok?
És a holnap jobb lesz? Vagy a ma volt jó?
Túl keserédes ez az egész.
unrequited love is just as valid as any other kind--

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések