Sunshine with a chance of Rain

Lehet ez most egy hangulat-bejegyzés lesz vagy csak most jól fog esni egy vidámabb bejegyzéssel indítani az augusztust, nem tudom, de néha kell egy kis boldogság is erre a blogra, hogy ne szürküljön el túlságosan.

Szóval csak annyi, hogy most tényleg 1-2 számomra fontos dolog úgy alakult ahogy szerettem volna, pedig annyira kilátástalan volt a helyzet. És azért ez valami, az ilyet értékelni kell, nem szabad csak azt észrevenni amikor a dolgok rosszul mennek. Nincs olyan, hogy valakivel csak rossz dolgok történnek, olyan van, hogy csak azokat veszi észre!

Szóval mostanában akármi rossz dolog történik, ami máskor összetörne vagy legalábbis elszomorítana, olyankor csak fogom magam és emlékeztetem rá magam, hogy dehát végül eljutok a Szigetre, dehát felvettek abba a suliba ahova menni szerettem volna! Mit szomorkodjak?

És az a legjobb érzés, hogy valamilyen értelemben mindkettőt magamnak köszönhetem! A Szigetre - nehezen, de - én nyertem el szüleim bizalmát, hogy elengedjenek. A BGF meg azért sikerült, mert tettem, tanultam érte! Szóval betudom ezt a "nyarat" egy sikeresnek. És ha már a nyárnál tartunk, azt hiszem ez az első nyaram amire tényleg azt mondhatom, hogy egy másodpercig nem unatkoztam, mindig történt valami! Ott volt az érettségi, a barátokkal töltött sok idő, a munka, a kevéske pihenés, és itt lesz a fesztivál, és annyira jó, hogy még az is előttem van!

Szóval mindenkinek azt tanácsolom, találja meg a szépet, ne csak az okokat keresse a búslakodásra! És a napok meg rövidülnek, szóval használjuk ki a nyarat, augusztus lett!



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések