So I let it go, let it go

Egy kicsike helyzetjelentést szerettem volna most írni.
Tegnap megjött a jogsim!! Igazából amúgy kit érdekel? Csak azért írom le, mert nekem ez annyira nagy megkönnyebbülés, hogy mostmár tényleg a kezembe foghatom, ugyanis egy hosszú év volt megszerezni (nem feltétlenül én hibámból..). Szóval ez egy jókora stressz amit végre valahára elengedhetek.
A másik dolog, hogy szerintem marad ez a téma a blogon, mert most jól esik ez a kis változás. Bár idegesítő, hogy a legújabb bejegyzésen mindig ki van nagyítva a kép/videó, de nem zavar annyira, hogy emiatt leváltsam.
A 3. dolog, hogy sajnos lassan vége a nyárnak, és nekem hála a gyakorlatnak, meg az ezer proginak, kb olyan érzés mintha most kezdődött volna nem rég.. Szomorú.

Na de ennyit akartam, semmi érdekes,
további szép szerdát!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések