Begin

Nah, hát ÜDV mindenkinek. :)

Nem is tudom hol fogjak bele... Először is pár szó a blogról: Ezt a blogot nem úgy indítom, ahogy mindenki szokta. Ez egy olyan blog lesz, ahol nem lesz név, meg hely, semmi olyan ami a személy azonosságomra utalna(miért is lenne fontos? az a lényeg, hogy KI vagyok, nem az hol, vagy milyen néven!--->a Bella a nick-nevem) Itt az a lényeg, hogy őszintén tudjak írni a dolgaimról, gondolataimról, és remélem mindenki élvezettel fogja olvasni. :D
Pár szó rólam: egy 15 éves kedves, megbízható, jófej (azt mondják...x)) csaj vagyok, aki néha túlon-túl érzékeny. Alapjába véve vidám és hülyülős lány vagyok, de meg van az a bizonyos lelkizős oldalam is...:)
Az ok, hogy ezt a blogot indítom az, hogy NAGYON szeretem kifejezni a gondolataimat:
- mániám a naplóírás (3.-os korom óta írok)
- szeretek verseket írni (ha egyszer egy normálisabb is lesz fölrakom nektek! ;P)
- néha pedig rajzolásba öntöm az érzelmeimet.
Szóval értitek. :D
Lételemem a zenehallgatás, éjjel-nappal, arra fekszem, arra kelek, ha tehetném a suliban is az menne. :D Nagy favoritom a Paramore.<333 Nekem nem az a bizonyos trendi zene jön be, hanem mindenféle egyedibb is(de zenét ajánlani BÁRMIKOR lehet, nyílt vagyok az ilyesmire!). :D
Büszkén vállalom, hogy én is a Twilight Saga-fanok egyike vagyok, 2009 január 31.-e óta(igen, ennyire...xD). Team Edward!!!♥
Még rengeteg minden van amit lebírnék írni, de inkább majd kiderül rólam a további bejegyzéseim alapján. ;D

Nah pussz! (K)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések