My Day

Hello megint!

Arra jutottam, ha már elkezdtem ezt a blogolást, megérdemli az első nap, hogy írjak róla!
Bár most lettem gimis, idén(szóval tök új az egész), nem állok lelkesebben a dologhoz. Mármint még az első héten kicsit az voltam(bevallom... xP), de mostmár nem. Igen, csak egy kis idő kellett, és elkapott az a szokásos "nincs kedvem a sulihoz!" hangulat. Az osztályt mára egészen megszerettem. :D Szóval jókat röhögcséltünk, és csak 5 órám volt! :) Hívhattok szerencsésnek, de amúgy nekem egész könnyű a suli, nem kell sokat tanulni, mivel 0.-os vagyok(9/Ny-es). Holnap viszont 7 órám lesz! :(
Ma haza se mentem, inkább az orvoshoz vettem az irányt, mivel beteg vagyok, de csak gyógyszert írhatott, mert apum úgyis elküld suliba. Amíg sorra kerültem simán megtanultam, ott a rendelőben. :D
Estefele fél 7-kor elmentem bicózni, és SZÉTFAGYTAM. Valszeg elcsesztek valamit odafent, mert nem kéne szeptemberben ilyen időjárásnak lennie... xP De semmi gond, mert tegnap 20%-os leárazás volt, és vettem egy tök jó sapit.:D

Nah de kívánjatok Jobbulást!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések