Maths

Hello!

Mekkora mák már.... ma elmaradt az úccsó 3 órám! :D Szóval csak 4 órám volt, de mivel elég későn derült ki, csak a negyed egyes busszal bírtam hazajönni, de azért mégiscsak jobb, mint a suli! :)
Angolra megtanultam egy szorgalmi párbeszédet, hogy kijavítsam a múltkori 3-ast, és azt úgy kell elképzelni, hogy kiállok, röhög a fél osztály, én is röhögök, aztán 3-adszorra amikor már a tanár is mondja, hogy utolsó lehetőség, hót komoly arccal belevágok, már majdnem végig mondom, amikor egyetlen egy ember elkezd röhögni, és ezzel végem van....xD De hamar helyrejöttem és végül megkaptam azt az 5-öst.
De holnap - sajna - ha minden igaz, TÉNYLEG 7 órám lesz, úgyhogy már lehet sajnálni... :/
Ami a torkomat illeti még mindig fáj... :( De végül is csak tegnap óta szedek gyógyszert...xP
Omg! Máris van valami ami miatt izgulhatok, jövő hét kedden matek korrepetálásra kell mennem fél 7-re(nekem ez egy kicsit késői már... :S). Eddig semmit nem értettem, a matek igazi gyengém, és hát ugye nincs más választás... Szóval majd valami vadidegen emberkéhez kell mennem matekozni, az ilyenek miatt(meg másért is) mindig szétizgulom az agyam....
Amúgy ma van a szeptember utolsó estéje!

Good Night!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések