Comeback

Oké tudom, hogy eltűntem. Méghozzá fél évre. Pontosabban 195 napra (ha jól számolom, de matekból azóta is 2-esre állok szóval...), ami azért elég sok. Szóval tényleg bocsi. Nem is tudom mi történt... akkor valami hülye gondolkodás mód jött rám, hogy elég a naplómba jegyzetelnem, de most itt vagyok és írok. Ez elsősorban Zsófinak köszönhető, mert épp hozzászólást pötyögtem neki a blogján, és egyszer csak elkapott az a régi érzés, és rájöttem, hogy mennyire szerettem azt a hangulatot amikor a blogra gépeltem az érzéseimről... nem tudom elmagyarázni, de valami nagyon jó...
És most így visszaolvastam amiket eddig írtam(nem sokat tudom, de akkoris...) és felidéződött, hogy ki voltam akkor. Nem, nem állítom, hogy sokat változtam volna, de az biztos, hogy történtek azóta dolgok... Követtem el hibákat is, de jó irányban is változtam, legalábbis remélem...
Ha már ilyen sokat kihagytam, a 'Visszatérésemet' azzal szeretném kezdeni, hogy dióhéjban leírom mi történt, mármint ami vagy aktuális, vagy fontosabb dolog:
* kikosaraztam egy pasit - rá egy hónapra, hogy utoljára írtam, elég rossz érzés volt, főleg, hogy tudom milyen érzés ha nem kellesz valakinek...(U)
* túléltem nővérem szalagavatóját - hééj, ha ismernétek a háttérsztorit értenétek, de akit érdekel, kérdezzen személyesen...
* első versem 2011-ben - 01.05-én írtam az idei első költeményemet, talán ez nem tűnik elég fontosnak, de nekem az. 
* félévi - igen, az első bizi-bejegyzésem a gimiben: 4,2-es átlag, nem is rossz, csak az a fránya matek kettes ne csúnyítaná el...
* nőnap - ezen a napon, megismertem egy mostmár számomra fontos embert...
* 03.09. - letettem még egy modult ECDL-ből,a miért gyakorlatilag már október óta hajtottam...:D
* Terplán Gálaest - életem első(és remélhetőleg nem utolsó) színdarabos fellépése. Talán nem tűnik fontosnak, de nekem az, főleg, hogy akármennyire izgultam, megérte azért a fíllingért amit a színpadon állva éreztem...(:
* Megint szerelmes lettem - és megint viszonzatlanul... :$ :'(

És most aktuálisabb dolgok:
- újabban Zsófit, a Terplánból talán a legjobb barátnőmnek tartom...♥ ha valaha ezt olvasná: Szeretlek!
- egyik nagyon jó barátnőm most haragszik rám... és fáj, főleg, hogy nem tudom, hogy pontosan miért, vagy, hogy hogyan lehetne kibékíteni... :S :'( 
- beszeretnék kerülni a suli énekkarába, de enyhén szólva, nem is olyan egyszerű az ügy...
- a szívem megint darabokban van.(U) ez már valami állandó állapot vagy mi?
- nővérem(04.30-án) és unokatesóm(04.29-én) ballag, szóval meg van a progi is...

Bocsi amúgy, hogy ennyit írok, de csak, mert ez a nagy pótlás... ;) Jah és lehet csin álok új fejlit is.;D

Egyébként ez a Tavaszi Szünet utolsó napja, szóval holnap suli, nem várom...

Sweet Dreams!

És persze az idézet, mint ahogy mindig is csináltam:
The worst way to miss somebody is to have that person  sitting right next to you and know you will never have him.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések