I'm not a princess...

Túléltem. Igen az első napot, a szünet után: TÚLÉLTEM. Vagy csak a tudat segít, hogy jövőhéten érettségi szünet? Ki tudja...
Szóval reggel - bár tényleg nehezemre esett - valahogy azért sikerült kikászálódnom az ágyból... Tegnap írtam pár dologról, ami miatt meg ma pláne semmi kedvem nem volt suliba menni, de végül is nem volt olyan rémes...
Legalább már békülő félben vagyok a barátnőmmel...
És oké, talán csak beképzeltem, hogy pár diák nevetve tekintget rám a folyosón. Nem hinném, hogy ennyire elfajulna az énekk.-s ügy...
És talán a buszmegben most nem is bámultak annyian. Nah igen, lehet tegnap nem írtam, de vörös meg fekete melír van a hajamban 6 napja és utálom. Mindenki azt kérdezgeti, akkor minek csináltattam meg? A válaszom: csak, mert azthittem, jól fog állni. Jah meg, mert azt mertem feltételezni, hogy talán egy bizonyos illetőnek tetszeni fog, de persze ráfaragtam...
Nah mindegy, még mindig lehetett volna rosszabb a nap...
És én most tényleg nagyon azon vagyok, hogy kilábaljak a szerelmi bánatomból de higgyétek el, hogy nem olyan egyszerű, mint a filmekben! Rajtam 1 csajos este + 2 üveg bor, nem biztos, hogy segítene... De tapasztalatból tudom, hogy mi az ami megment az ilyen depiből. Ha jön valami MÁS pasi. Előzőleg elég hülyén jött ki az biztos: szerelmes lettem viszonzatlanul, aztán végre sok év után megint szerelmes lettem, de megint VISZONZATLANUL. Szóval tök hiába. Tehát ha véletlenül megint belezúgnék valakibe, remélem viszonozza is, különben még eltöprengek rajta, hogy a Zagyvába vetem magam! Komolyan még ez a kissé emós hatású hajszín ide is illene!!
Nah jó, ha tudni akarjátok milyen a hangulatom, hát ilyen

I'm not a princess, this ain't a fairy tale
I'm not the one you'll sweep off her feet,
Lead her up the stairwell
This ain't Hollywood, this is a small town,
I was a dreamer before you went and let me down
Now it's too late for you
And your white horse, to come around 


Yes, he was totally my Prince Charming in his white horse, but I need to realize, I'm not his princess in this story...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések