For Zsófi.♥

Az én imádott Zsóóm, hiányolja a "blogganataimat", szóval tessék írok egyet KÜLÖN neki. :)
Elösszőris, kitartás, és ha bármikor szükséged van valakire, nekem szólhatsz akármikor, én melletted leszek, mert te is mindig itt vagy nekem.♥ És persze mert Szeretlek.
És most pár idézet Zsófimnak:

Van néhány angyal, aki segít minket talpra állítani, ha a szárnyaink elfelejtik, hogyan is kell repülni. A hétköznapi életben ezeket az angyalokat barátoknak hívjuk.

Íme három dolog, amire az életben szükséged lehet: szerelem, amitől elgyengülsz, egy kis pia, amitől erőssé válsz, de leginkább jó barátok, akik ott lesznek, mikor az első két dolog miatt a padlóra kerülsz.

Ha magányosnak érzed magad, én az árnyékod leszek; ha sírni szeretnél, a vállamon megteheted; ha szomorú vagy, én leszek a mosoly az arcodon.. mindig itt leszek Neked.

Legyél önmagad, a barátaidnak nem kell más!

Az igaz barátok akkor is melletted lesznek, ha az egész világ ellened fordul.

Ui.: És ezeket az idézetek Kaminak is nagyon ajánlom!:D♥

Megjegyzések

  1. Imdádlak. :D Köszönöm szépen! <3 Az idézetek gyönyörűek!! :) <3 szólni fogok. :)

    VálaszTörlés
  2. <3 Én is imádlak, és nagyon szívesen!!!<3

    VálaszTörlés
  3. Dejóóók ^^ <33

    VálaszTörlés
  4. <3 Köszi Kamii, imádlak.<3

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések