I'm done with Love.

Először is, bocsi, hogy csak most írok, de az utóbbi napokban nem sikerült erőt vennem magamon, vagy talán csak elvette az időmet a Twilight-New Moon-Eclipse filmes éjjeli maratonozás, meg a könyvek rongyosra olvasása... Megérte.:D
Nem kezdek el itt most depizni, csak én eldöntöttem valamit, és szeretném kiírni magamból.
Azt hiszem végeztem a szerelemmel. Bár vérbeli romantikus lélek vagyok, de úgy érzem nincs értelme többé a szerelemmel foglalkoznom. Egyszerűen túlon túl sok fájdalmat éltem már át miatta, túl sok napomat fojtotta könnyekbe, egyszerűen elegem van ebből. De végül is rajtam múlik, nem? Tőlem függ, hogy foglalkozom-e a szerelemmel és ha én úgy döntöttem, hogy nem fogok, akkor miért ne lehetne így? Jobb lesz ez így. Jobbnak kell lennie így. Szóval ennyi volt, mától az egyetlen szerelmem a Zene.♥ És az egyetlen valaki akiről ábrándozni fogok, az Edward Cullen. De az utóbbi az már csak a megszokott és egészséges tinidolgom, ami a túlzott TS és RPattzn-fanatikusságomból ered. :) És mától a viszonzott szerelem meglelése helyett, az lesz a célom, hogy megtaláljam a jövendőbeli legjobb barátomat, és lehet erre még soká kerül sor, de én megígérem, hogy türelmes leszek!
Nobody deserves your tears, but whoever deserves them will not make you cry. [G. G. Márquez]


Kami: Összefuthatnák péntek délelőtt, de csak egy fagyira érek rá, mert délután megyek Nyársalásra..:S Majd írok a helyszínen, h hol fussunk össze, mert valamit előtte el kell intéznem.
Zsófi: Majd lécci abból a július 24.-ei blogbejegyzésedből, töröld már ki az üzit nekem, mert tudod, hogy nem akarom, hogy tudjanak a blogomról...:$

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések