Sick [in every sense]

Oké, kissé szarul vagyok. (beteg lettem így júliusban..)
De a kedvem a múltkori bejegyzésem óta sem romlott (rekord!), ugyanis amiért akkor jó kedvem lett, arra a jó dologra még mindig várok, és mivel tudom, hogy lesz, tartja bennem a lelket. :) [megint ez az értelmes megfogalmazás.xD]. Igaz ma lett volna ez a nagyon jó dolog, de sajna lebetegedtem...:S De bepótoljuk!:)♥
Egyébként amiért még jó a hangulatom:
- epres-csokis tea (szegedről.:D)
- Rock God című dal (Sellytől)
- és persze úgy szűk 10 perc múlva Vámpírnaplók az RTL-en (imádooom!♥)

Zsófi: Tisztázzátok már Mamáddal!! Jah és, hiányzol.:'/♥
Kami: Én is megdöglök már nélküled... de remélem lesz buli. Emlékezz: számíthatsz rám!♥

Megjegyzések

  1. Nem. Nem beszélek vele. Szeretem, de ez nem megy így. Jobbulást kicsi szívem!!!! :(((((

    VálaszTörlés
  2. Nah erről, még msn-en beszélek veled! (ha leszel, legyél, mert ma se láttalak!:/) Köszönöm Zsóóm.♥

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések