Dear John

Éppen éjfélkor végeztem, ezzel a filmmel. Ez a nyaram legjobbja amit láttam. Tudom megfogadtam, hogy nem nézek többet romantikus filmet, de most mit csináljak? Egyszerűen ezek nélkül nem vagyok meg hosszútávon.
Hát elég sok jelenetet végig bőgtem, de ez jár az érzékeny, romantikus lelkűekkel.
Az a baj az ilyen filmekkel, hogy mindig csak az a tanulság a végén, hogy létezik igaz szerelem. De valahogy a valóságban mintha nem így lenne, vagyis én még egyszer sem láttam olyat.
Vajon létezik?
Vagy az is csak a tündérmesékben?
Vagy csak az a baj, hogy magamból indulok ki?
Hát kedves világmindenség, üzenem neked, hogy talán nem most, de valamikor a jövőben be fogom bizonyítani mindenkinek, hogy igenis létezik igaz szerelem! Én aztán állok elébe!

Tudom, hogy ennek a dalnak semmi köze nincs a filmhez, de ha már a címük megegyezik, meg amúgy is olyan gyönyörű dal...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések