Turn off the Lights

Az idei augusztus 20.-ában sem csalódtam.:D
Nekem bárki mondhatja, hogy más városokban több minden van, több mindent lehet venni, jobb műsorok, vagy hosszabb tűzijáték, de én akkor is úgy fogom gondolni, hogy Jászfényszaruban van a legjobb államalapítási ünnepség.:D
Azért imádom ezt a rendezvényt, mert mindig összehoz azokkal az emberekkel akiket rég nem láttam, és hiányoztak. Ez nekem olyan Nyár záró buli féleség is. Ebből merítek erőt az őszre!
A hangulat, az meg mindig ott van a toppon.^^ Csak néha el kell tekinteni attól, hogyha az árusok fel akarnak szedni...-.-" Pedig úgy akartam olyan villogó kütyüt..:S
Az est fénypontja pedig az volt, amikor én lehettem az a szerencsés aki lekapcsolja a világítást, Jászfényszaru egy részében, hogy a tűzijáték szebb legyen.:D Olyan jó volt, lecsuktam és jött az izgatott ujjongás utána meg a várakozó csend, és végre az a gyönyörű tűzijáték.*-* Azért hány ember mondhatja el magáról, hogy "fél" fényszarut besötétítette?:D
Pár kép, bár elég homályosak..



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések