Breaking Free.

Szabad akarok lenni.
Ki akarok végre törni a rabságból!
Ha valakinek megoldatlan ügyei vagy el nem döntött dolgai vannak, akkor nem érezheti igazán szabadnak magát. Nyomasztja a sok megoldásra váró probléma. 
Nah igen, úgy tudsz kitörni, ha fogod magad, és bátran a gondjaid elé veted magad. De persze ez nem olyan egyszerű, mint bepötyögni.. Pedig tudom, hogy csak rajtam múlik a saját szabadságom...
Első lépés:
Gondold végig, hogy egyáltalán milyen bajaid vannak!
  • Háááát... Először is énekkar. El kéne döntenem, hogy megyek-e. Sajnos a barátaim nem hajlandóak segíteni ebben(ez nem célzás!)...
  • Aztán az az ügy a "barátnőimmel". Meg lehet ezt egyáltalán oldani? 3 ember. 3 barát aki elfelejtett a nyáron. 2-nek hiába írok, nem válaszolnak. És a 3. a legnehezebb eset, ő válaszol, viszont úgy, hogy közben megbánt. Nem szeretném kiteregetni a dolgokat, a lényeg az, hogy igazán megromlott ez a 3 barátság.
  • Ez a felejtkezzünk-el-a-szerelemről-dolog elég nehézkesen megy.. Kísért pár dolog a múltból.
Egyenlőre ennyi elég is. Ezek a legaktuálisabbak!
Második lépés:
Gondold át, hogy mi/ki a probléma okozója!
  • Rövid és lényegre törő válasz: a hangom.
  • Hát ez kifejezetten nem az én hibám, hanem az ÖVÉKÉ. Én mindent megtettem amit tudtam..
  • Tudodki. Nem, nem a Harry Potterből, hanem az a bizonyos én Tudodkim. De legyen elég annyi, hogy én vagyok ahhoz rosszul összerakva, hogy csak úgy elfeledkezzem a szerelemről.
Harmadik lépés:
Jöjj rá, hogyan oldhatod meg a dilemmáid!
  • Oké, 3 napot adok magamnak. 3 napon belül: DÖNTÖK.
  • Ez már nem is igazán rajtam múlik. Minden amit tehetek, hogy várok.
  • Erős leszek, és NEM gondolok a szerelemre, ha kell még a romantikus vígjátékokról is leszokok!
Negyedik lépés:
És egyben a legnehezebb lépés: Vetemedj a bonyodalmaid megoldására!

Oké, talán a második problémámat kicsit elsunnyogtam, de ha egyszer ötletem sincs, hogy hozhatnám rendbe.. 
És ha neked sikerül az összes komplikációddal megcsinálni a 4 lépést, akkor szabad vagy, sikerült kitörnöd! ;)

You got to put the past behind you before you can move on.

Megjegyzések

  1. Szívem. Egy egyszerű válasz az 1. " problémára".: Sztem gyere, próbáld ki, és ha nem tetszik, akkor kilépsz. ennyi.
    2: Sztem egyszerűen hagyd őket. Majd rájönnek, mit veszítettek!
    3: Hát... az a legnehezebb... idővel talán majd elfelejted...

    VálaszTörlés
  2. De Zsóó, oda ha egyszer elmentem, akkor az már gázos... nem akarok nyílvános megaláztatást. pedig az lesz, főleg ha csak ilyen beugró vagyok!
    2.azt hiszem így fogok tenni.
    3.okés.. de remélem tudod, hogy most nem N.-ról van szó:)

    köszönöm Zsóó.♥

    VálaszTörlés
  3. De az nem megalázó! Próbálkozni meg nem rossz.
    3. HANEM???????????????????

    VálaszTörlés
  4. DE.
    3. akiről már meséltem. az a lényeg, h abba a srácba, még az őskorban szerettem bele, és csak N. miatt tudtam elfelejteni, de most, h N-en túltettem magam, megint ugyanott tartok..

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések