Breathe Me

Ma végre elmentem futni, 6,7 km-t. Bár vagy 1 hete nem voltam, valamilyen ismeretlen oknál fogva nagyon formában voltam és 10 km/h-s volt a sebességem (ha jól számoltam).  Enni sem ettem olyan sokat. Szóval rettegve, de holnap már muszáj leszek felállni a mérlegre.
És íme, végre fény derült pár nemvárt, de annál fontosabb információra:
2012. AUG.24. 8-12°° Tankönyvosztás
2012. AUG.31. 8°° Évnyitó
Már nem azért, de azt az idióta Évnyitót miért kell mindig reggel 8-ra tenni? Az ember azt várná, hogy a tantestületben van annyi együttérzés, hogy a nyár utolsó napján nem kell reggel 6-kor kelni egy hülye tanévnyitó miatt (amit délután ugyanúgy meg lehetne tartani), de nincs.
Egyébként UGYE, hogy milyen gyorsan megy az idő? Azt a rettegett sulis bejegyzést már majdnem 1 hete írtam, és mintha csak tegnap lett volna. Nem vicceltem amikor azt írtam, hogy gyorsan el fog szaladni.

*
05. nap - Egy dal, amitõl szomorú leszel: Sia - Breathe Me


Megjegyzések

  1. Nekünk is 8-tól lesz a nyomorék évnyitó, mondjuk nekünk 3.-án :D A tantestület sajnos nem az együttérzéséről híres...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések