just feel better love


Holnap kezdődik a diákmunkám. Nyár végéig fog tartani, és sajnos mindennap 8-ra kell menni, kicsit olyan mintha ezzel véget érne a nyaram, de remélem nem fogom így érezni. Nem tudom mire számítsak.
El akarok kezdeni kondizni is járni majd jövőhéttől, mert azzal szeretném megajándékozni magamat a különleges 18. szülinapomra, hogy lefogyok addigra az álomsúlyomra (lásd. 52 kg), mondjuk nem hinném, hogy összejön, de én mindent meg fogok tenni érte. A fogyókúrába mostanában úgyis kezdtem belejönni. A holnapi munkára visszatérve, ma nem volt itthon nagyon, most meg csak lézengek, mert nem tudom, hogy hogyan tudnék készülni a holnapra, mert azt se tudom még, hogy mit kell majd csinálni meg semmi.
Nem is tudom miről akartam írni. Szóval csak annyit akarok még, hogy az a bizonyos fontos illető, akire féléve mennek az utalásaim, akárhányszor valami szívfájdalommal kapcsolatos téma van, most beteg lett. De még kórházban is volt (bár már visszajött), magas láza van, az a vicces, hogy én is pont ilyen 39 fokokkal feküdtem betegen, még keddtől, csak mára meggyógyultam, de nagyon szar volt. Szóval ha neki személyesen nem is, de itt jobbulást kívánnék.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések