and there's nowhere else to be?

Úgy szeretem amikor nővérem gyerekkori barátnője itt van, akit még én is ismerek olyan 6 éves korom óta. Ritkán jön, de olyankor mindig vagy este 10-11-ig marad, és át szoktam hallani a szobámba ahogy beszélgetnek, nevetgélnek ami meg hát mindig egy kicsit visszaröpít a gyerekkoromba. Most is.

Történt már valaha veletek olyan, hogy meghívtak egy meglepi bulira amit az ikertesótoknak szerveztek? Igen, remélem mindenkinek rögtön lejön, hogy ez miért is olyan zavarbaejtő és bosszantó a számomra. Nem igaz, hogy nálam még a szülinapok se mennek soha úgy ahogy az egy normális esetben működik. Tavaly például egyik 'chrusom' születésnapozásán töltöttem, mert barátnőm oda is hivatalos volt, de velem is akart lenni, és az meg vicces volt amikor éjfélkor néhányan odajöttek és felköszöntöttek, hogy ja amúgy neked is boldogat!

És ezt a mostani esetet sehogy se értem.  Vagy mindenki olyan hülye, hogy nem esik le nekik, hogy hopp amúgy egy napon, csupán 9 perc különbséggel születtünk, vagy pedig ez most amolyan tesód-a-lényeg-de-azért-te-is-gyere-ha-már-szülinapos-vagy buli lesz. Melyik a rosszabb?
Ha mindez nem lenne elég egyik régi nagy szerelmem szervezi a dolgot... és még ezt ki is tudnám fejteni jobban ha akarnám, de nem.
Ahogy egyre több ember kerül a csoportba, egyre rosszabbul érzem magam, mert hát bizonyára ők is tisztában vannak azzal, hogy ikrek vagyunk a szülinapos jelölttel.

Én meg próbáltam kivédeni a dolgot, és megírtam a csoportba, hogy "valószínűleg más terveim lesznek, de azért segítek ha tudok", mert hát most mit csináljon az ember? Majd még akkor én is adjak bele az ajándékba is, nem? Szóval mondom akkor max ezt megírom, és nem foglalkozok többé a dologgal. Erre hát milyen válasz jött Tőle? "hát jó lenne ha te is jelen lennél". Mindezen szavak végére még egy vigyorgós hangulatjelet is odabiggyesztett. Én meg persze ezt az egészet nem tudom mire vélni.
Tehát most ott tartok, hogy fogalmam sincs mi lesz.

Ez a dal pedig azért kap többek között helyet a bejegyzésem végén, mert mindjárt vége a nyárnak, és mivel az elmúlt napokban rongyosra hallgattam, van rá esély, hogy ha például fél év múlva meghallgatom, akkor ennek a nyárnak az utolsó napjai fognak felevenülni.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések