maybe I like this roller coaster, maybe it keeps me high

Oké úgy hazudni, hogy már tényleg muszáj, de körülbelül az igazság ellentét kell mondanod.. Nehéz. Konkrétan már írtam valakinek, hogy légyszi hívj fel, mert féltem, hogy mindjárt elszólom magam, vagy még csak az arcom vonásai sem lesznek elég meggyőzőek.

Tudjátok inkább olvasom a Lolitát a buszvégben, vagy fagyoskodva rejtőzködöm a 0 fokban, minthogy visszamenjek. De mostmár olyan kártyavárat építettem a hazugságaimból, hogy majd egyszer jön egy fuvallat, egy nem is túl erős, és majd összedől az egész, és maga alá temet engem is meg a szavahihetőségemet is.. Pedig én nem vagyok ilyen.

Szóval most rettegve várom, hogy mégis, hogy fogok ebből kilábalni. Remélem nagyobb következmények nélkül. Addig is meg csak leszek, és amikor majd ez a hullámvasút éppen feljebb repít, majd azt élvezem.



Take another drag turn me to ashes
Ready for another lie?
Says he’s gonna teach me just what fast is
Say it’s gonna be alright

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések