You see, she had absolutely nowhere else to go.

Nektek nincs olyan, hogy megnéztek egy filmet, vagy olvastok egy könyvet és utána máshogy érzitek magatokat egy kicsit? Hogy máshogy láttok apró dolgokat? Vagy csak én vagyok ilyen? Lehet. Vannak akik nem érzik az ilyet, meg még sose olvastak (és erre még büszkék is). De mások vagyunk.
Például akiról múltkor is írtam srác, ő kocsikhoz ért, meg elektromos kütyükhöz. Én meg teához, zenéhez, meg könyvekhez amiket talán nem is szabadna olvasnom.

Szóval lehet csak én vagyok így. De szeretem ezt az érzést  Hogy mindent kicsit máshogy látok. Utálom mikor elmúlik.

Na ahogy írom a sorokat már látom is milyen összefüggéstelen zagyvaságnak tűnik, de legalább én értem. Csakhogy legyen nektek is valami értelmes, egy bejelntésem van (igen, elég nyílvánvaló egyébként): Holnap december.


“Life is just one small piece of light between two eternal darknesses.” 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések