Everybody knew that we had too much fun

Oké, most egy egész tömör helyzetjelentés következik az utóbbi két napról, tényleg csak mesélés nem a szokásos.. Csak ha már nem olyan megszokott volt.

Tegnap gyümölcs napot tartottam, amiről igazából nem is tudom, hogy érdekes-e, de én egész büszke vagyok rá, hogy annak ellenére is bírtam, hogy hajnal fél 4 fele aludtunk el. A másik nem szokványos dolog, hogy barátnőm tegnap ajándékozott meg szülinapomra, ami csak azért fura, mert a szülinapom igazából 3 hónapja volt, de nagyon örültem egyébként!

Ma pedig, mikor a mostanában sokszor említett sráccal kerültünk egyet a pizzázás előtt berényben mi történt? Megállított minket a rendőr. Háát, nem, nem voltunk becsatolva. Mielőtt rosszat gondoltok, nem én sem támogatom ezt, de előfordul velem, hogy városon belül nem vagyok becsatolva. Volt szondáztatás minden, de végül én egy (ünnepek miatti engedmény miatt) megúsztam egy figyelmeztetéssel, hát viszont Ő kapott egy 10 ezres bírságot (amibe hiába könyörögtem, hogy kifizetem a felét ha már miattam jártunk arra, nem engedi, hogy beleadjak). Mindenesetre nem ez az első ügyem a rendőrökkel sajnos!

De mindezek ellenére, csak, hogy még ne legyen vége a napnak ma valószínűleg még forralt borozás, meg kocsmázás lesz!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések