I don't belong to anyone

(But I'm still looking pretty in this dress)

Az a helyzet, hogy bár igazából nincs is senkim, mivel elég szoros barátságban vagyok egy sráccal, aki nem mellesleg szerelmes belém, ezért mégis olyan érzés mintha meglenne kötve a kezem. Ami igazából nem is olyan nagy probléma, mert nem mintha hemzsegnének körülöttem a srácok akik annyira érdekelnek. De akkor is, nem jó érzés, hogy nem vagyok szabad 100%-osan.

Jó igazából az vagyok, de ez már mások szemében se így van (hiszen nagyon sokat látnak együtt minket, és le is gyártják a kis fiktív történetüket a fejükben, amit majd utána előszeretettel tovább is adnak az első adandó alkalommal), és már az illető szemében se így van. Vagyis hát tisztában vele ő is természetesen, hogy nem vagyunk együtt, de már ennek ellenére is megengedi magának, hogy bizonyos értelemben úgy tegyen, mintha az ővé lennék. Konkrétan most arról beszélek, hogy például Szalagavatóra is elmentünk, és előre szóltam, hogy én nem leszek végig velük hiszen majd barátnőmmel is szeretnék lenni, és mit mondott erre? Ha vele leszel az nem baj! Azaz, pasikkal ne. Hmm..

Hát mit mondjak már el is terveztünk jövő hétre egy jó kis bulizós progit barátnőmmel. Legalább majd egy estére elengedhetem magam!



Girls and their curls and their gourmet vomit
Boys and their toys and their six inch rockets

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések