what we had is dead

Na ez egy olyan este volt tegnap, ami után azt mondhatom, felszakadtak a régi sebek. Ki hitte volna hogy ott lesz? Úgy dübörgött a szívem ahogy megláttam, és annyira közel voltam ahhoz, hogy sírjak. Az hogy most láttam, sőt beszéltem vele, puszit adott, rám mosolygott, cigit kért.. Szóval elérte azt, az a kis idő is, hogy a mostani "dolog"-ra azt mondjam, nem ez nem is szerelem. Úgy kéne éreznem, mint tegnap. Na az szerelem.

De mondjak valamit? A barátnőjével volt. Akivel szerencsésen össze is futottam a mosdóban. Nem is tudom mi jött rám (talán a sok alkohol, amit amúgy nem véletlenül ittam) de megszólitottam, hogy tavaly bemutatkoztunk és, hogy milyen csinos. Az a legrosszabb, hogy ő meg még meg is ölelt ahogy megköszönte, és nagyon kedves volt. Hát nem szomorú? Még csak nem is utálhatom. Most az jut eszembe, hogy tavaly egy közös kép is készült, hogy köztük állok.. Hát nem nevetséges?

Na és csak a még nagyobb nosztalgia kedvéért, sikerült ugyanúgy megfáznom, mint egy éve. Remélem ezúttal nem 2 hétig fog tartani..

De szóval most egész nap összeszorul a gyomrom ahogy gondolok, meg a tegnapra, meg, hogy pontosan egy éve mi volt.. és milyen jó is volt. És csak fáj.

Igen amúgy nincs elég bajom, hiányoztak ezek a régi mély sebek.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések