i'm young and i'll waste you away

Vicces, hogy épp az önéleterajzomat kezdtem el írni (igen így éjjel fél 1-kor), és valahogy ide jutottam, hogy egy blogbejegyzés pötyögök. (Oké, becsszó ezután megírom azt is!)

(Egyébként itt leszögezem, hogy ez egy mesélős bejegyzés lesz, ha nem érdekel ne is olvasd tovább!)

Csak leakartam írni, hogy amennyire idegesített, hogy múltkor csak egy szombat volt a hétvégi lényeg (lásd.: szombati munkanap), utána végül az a szombat is nagyon hosszú lett, meg most a múlt hétvége is.

Kezdeném az 1 napos hétvégével, semmi érdekes csak azóta is megakartam örökíteni azt a napot. 9-kor kezdődött ahogy felkeltettek, hogy menjünk főzni, takarítani, szóval a bulira készülni, aztán már délben jöttek is, és kezdödött a szokásos beszélgetős, iszogatós jó kis délután (igen, végül csak jó volt). Bár nem igazán hangzik kimerítőnek, de ha már belegondoltok pl egy-egy karácsonyi összecsődülésre, ez is olyan volt, és igenis fárasztó tud lenni. Szóval 8-ra meg volt beszélve, hogy megyek tovább egy másik szülinapra.

Szóval az valahogy úgy nézett ki, hogy én félkor újramázoltam magam, átöltöztem és mentem a következő helyre, a következő embert köszönteni, a következő feleseket inni, és hát mondjuk azt, hogy most kávéval kezdtem az estét.. és amikor kérdezték mi bajom és próbáltam megfogalmazni, valahogy úgy sikerült mondanom, hogy: "képzeld el, hogy lemész kocsmába, aztán 2 óra lesz, és már mennél haza, de mész egy következő helyre, és még 6 óra ilyet bevállalsz." Az első órában kivoltam, meg feküdtem, de valahogy aztán helyrerázódtam!

A múlt hétvége meg igazából csak azért érdekes, mert kint voltam pénteken inni, aztán szombaton bulizni, utána megint kocsmázni vasárnap úgy, hogy 4 órát aludtam.. Hosszú hétvége volt, én meg nem tudtam otthon maradni akármilyen hullafáradt voltam.
Ilyen vagyok, mindig mindehol ott akarok lenni..


A(z) IMG_20160318_002831.jpg megjelenítése
A(z) IMG_20160318_002831.jpg megjelenítése

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések