I can't break the cycle, am I just a fool?

Oké, az se biztos, hogy igaz, vagy tényleg így lesz, de annyira rápörögtem erre a hírre, hogy még a sütést is félbehagytam.
Csak, hogy értsétek, egy személy akit gyűlölök pár hónapja szombatonként abban a pub-ban volt a pultban ahova minden hétvégén járunk (exének hála került be) Szóval ő elvileg otthagyja !!!!
Ami nekem csodálatos hír, mert az összes szombatom el volt rontva mióta oda került. Csak az a baj, hogy nem 100%, hogy otthagyja, mert ez elég pillanatnyi döntés volt a részéről, így sajnos lehet még meggondolja magát...
A másik dolog, hogy én már kb 1 éve szerettem volna kipróbálni milyen ott, hamár ott vagyok állandóan nem lehet rossz pénzt is kapni érte... de sose tudtam betudok-e kerülni vagy, hogy egyáltalán  keresnek-e valakit... de így ha otthagyná lehet lenne esélyem.. csak egyrészt lehet hülyén nézne ki, hogy utána megyek oda (mintha másolnám az illetőt), másrészt barátom se tudom mit szólna hozzá... amit meg is értek de akkor sem szeretném ha utamba állna, ha esetleg lenne esély a dologra...
Nem csak, hogy jól jönne a pénz, de egy kis kihívás (a jelenlegi körülményeim közt főleg) igazán rám férne...
Szóval most nagyon rápörögtem erre a témára... de lehet holnap pl kiderül, hogy mégse hagyja ott és akkor aztán nem tudom mit fogok csinálni. De sajnos nem tudok leállni a témáról.
Szorítsatok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések