And night birds digging until dawn

Az idei május 1-ei élményem az volt, hogy a hajnali 3-i faállítás zajai miatt elaludtam reggel, és miután így is feszülten a késői kelés miatt kinéztem az ablakomon csalódottan láttam, hogy nincs ott az ígért májfa.
Nos, hogy hová lett? Ellopták. Meg is találtuk pár utcával árrébb felállítva.
De vagyok olyan szerencsés, hogy a párom és a kiscsapata újat állít, éppen most!
Lehúztam a redőnyt, de az ablak bizony nyitva maradt.

Hogy én mit csinálok? Felcsórtam egy kis házi bort, azt iszogatom, isteni, és Iron & Wine-t hallgatok (nagyon jó párosítás)! Néha pedig odakuporodok az ablakhoz és mosolyogva hallgatom a nevetgélős beszélgetést, és azon gondolkodok, milyen szerencsés vagyok, hogy bár hajnali 3-kor még színtén itt kínlódtak a ház előtt, de mégis most is fogták magukat és állítanak újat. 

Talán a bor, talán a zene, talán ez a kedvesség, vagy talán mind a 3, de tetszik ez az este.

I'll be up all night now

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések