Dear Zsófi...

Válaszom:

Jól csináltál mindent, mert eszembe se jutott, hogy te húztál, de úgy örültem neki!:D Meg ahogy a csomagot is összeállítottad, nagyon tetszik! És annyira jó, hogy gondoltál a fogyózásomra, köszönöm szépen!♥ Megeszem ahogy ígértem, csak szép lassan, mindennap 2 kockát ehetek belőle, szóval még a héten elfogy!:D A mandarinokból viszont már csak egy van, mert olyan finom! :)
Tudom, hogy elfoglalt vagy, és hidd el megértem -én például kivettem egy könyvet de már küldtek egy e-mailt, hogy csütörtökön lejár az 1 hónapos határidő, és még a felénél sem járok, annyira nincs semmire időm!- szóval a lényeg, hogy néha úgy érzem, hogy másra meg van időd, csak rám nem. Mármint nem akarok féltékeny lenni most Vivire, mert rá általában van időd, csak tudod ha arra gondolok, hogy simán megint elém állhatsz azzal, hogy elköltözöl ekkor vagy akkor, hát én meg arra gondolok, hogy akkor ki kéne használni azt ami még maradt idő(ami egyébként gőzöm sincs mennyi még).. Szóval érted, normál esetben nem lennék ilyen szigorú.
Az az aranyos-cuki dolog, oké talán neked is szólt, de korántsem csak neked, ne aggódj! Az az igazság, hogy a legtöbb ember nem vesz komolyan, és ezt utálom. Mert amúgy - nem tudom a blogjegyzeteimből lejön-e - de én szeretek komolykodni, mármint érted vannak nekem is lelki dolgaim. Nem csak olyan vagyok aki beszokott égni a feleléseknél, vagy elesik a saját lábában, vagy hülyeséget kérdez és értetlenkedik. Egyiket sem direkt csinálom, de nevetni szoktak rajtam. Ami alapjába véve nem is zavarna, csak így rám jött már az a pecsét, hogy én ilyen kis szerencsétlen vagyok, és nincs komoly oldalam. Remélem kivehető a lényeg, de most épp nem sikerül semmit elfogadhatóan megfogalmaznom...
Bécs jó volt.:D Csak korán kellett kelni(3.45kor) és későn értem haza(23.00) és rohadtul elfáradtam. Jó volt a vásár meg a hangulat is, csak hideg és rossz idő volt, én meg szétfagytam. Az emberek... hát azok meg nem tudtak közlekedni, minden 2. belém jött. Meg volt két 9.ny-es aki elveszett, mert nem tudtak eltalálni hozzánk..xdd Pedig egyszerű volt, Zsemberi tanárúr meg felhívta őket, ők meg olyasmit mondtak, hogy a Hősök terénél vannak. Amúgy valaki igazán szólhatna nekik, hogy az Budapesten és nem Ausztriában van, de mindegy...
Mindent összevetve, JÓ VOLT. Kár, hogy nem jöttél.:S

Neked is nagyon Boldog Mikulást és Karácsonyt!♥

Megjegyzések

  1. Köszönöm, hogy váálaszoltál!! :DD Ígérem, megpróbálok több időt szánni rád. Jó lenne, már hiányzol.
    Devicces lehetett!! :DD XD
    Megpróbálom nem mondani. Tudom, milyen vagy, csak egyszerűen nem tudok szeretetteljesebb szót modnani rád. tudom, hogy alapjában nem az, de én így gondolom <3

    VálaszTörlés
  2. te is hiányzol.♥♥
    az volt:)
    mondhatod, csak próbáld meg kevesebbet és diszkrétebben használni. mármint ne olyan feltűnően.szóval érted.;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések