100th

Uff, épp receptet keresek, mert holnap én akarom összehozni az ebédet, ha már itthon vagyok, de ez elég nehéz feladat, ha az ember éhes, mármint vagy 6 órája ettem utoljára! Nah mindegy, túlélem.
Vagy mégsem, inkább majd délelőtt keresek receptet.
Ez egyébként a 100. bejegyzésem a blogomban, hát nem szép és egyszerre tragikus, hogy ilyenkor már nem is olvassák a blogom? A jubileumi bejegyzésemnél, szerintem Zsóóék már nem is olvasnak.:/
Amúgy a héten még nem tanultam, csak persze ecdl-t, most felelevenítem, hogy milyen lesz a nyári szünet!:D Igazából úgy állok hozzá, hogy legközelebb csütörtökön megyek suliba, és már egy hete nem voltam, tökre nem hiányzik!
Egyébként ha minden igaz akkor megyek vasárnap a futásos dologra, de nem biztos, attól is függ, hogy hogy fogom érezni magam szombaton. Mert elvileg beteg vagyok vagy mi. De tegnap meg ma is elmentem, mármint helyesbítek tegnapelőtt és tegnap is elmentem futni, 5,2 km-es hosszon, eddzek, meg persze fogyni se ártana, bár az elmúlt napokban nem ebbe az irányba haladtam.:(
Amúgy azóta is Lana Del Reyt hallgatok! De vagy 3 napja folyamatosan.:D


Tisztában vagyok vele, hogy itt menőzök, hogy éjjel fél 2-kor írogatok a blogomba, de most ha nekem nem lesz reggel suli?:DD Ha nem lennék beteg, akkor valószínűleg most épp aludnék, és 4 és fél óra múlva megszólalna a Brighter a Paramore-tól (ez van beállítva ébresztőhangnak), szóval tök jó érzés!:)
Nah de szép álmokat azoknak akiknek velem ellentétben reggel iskola.
Bíbííí, jó tudom, gonosz vagyok, de csak még ma!

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések