Next month is June!


Ajjaj. Ennyi volt. Már nincs menekvés, reggel kelni kell. Ma pedig még megúsztuk ezzel a délutáni 5 órával. De ennyi volt. De ne panaszkodjak igaz? 11 napja nem voltam suliban, meg amúgyis ezt az egy hónapot még kibírom a suliból, ugye? Aztán ez lesz a legjobb nyár. Eldöntöttem, hogy ezen a nyáron SEMMI olyat nem fogok csinálni, amihez nem lenne kedvem.
Amúgy arra gondoltam, hogy holnap bevállalnék egy kicsit sötétebb sminket suliba. Csak hát elég kockázatos, első óra rögtön ofővel, utána ott a 4.óra fizika igazgatónővel (akiről az a hír járja, hogy ha kiszúrja, hogy ki van festve a körmöd, lemosatja veled, és ha nincs nálad aceton [mert pont azt viszel iskolába], akkor lekaparatja veled - bár ez velem még nem esett meg, pedig ültem már éjfekete körmökkel fizikán), és még ott a tény, hogy 6. és 7. óra tesi (röpit gyakorlunk majd a sportnapra, naná engem is befűztek, míg betegállományban itthon hawaii-oztam), és olyankor mi van ha leizzadom a szemfestéket?
Hát majd reggel meglátom, mert olyankor azért nem sok kedvem szokott lenni a sminkelgetéshez...
Majdcsak összehozom. :)
De most inkább azért aggódok, hogy 5-6 óra múlva megszólal az ébresztőm, és nem tudom hogy fogok felkelni, tekintve, hogy az utóbbi 2 hétben, 2-kor feküdtem és 9-kor keltem!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések