*sick*

Beteg vagyok. Pont ezen a héten. Konkrétan most 37,2 fokos hőemelkedésem van. Tudom, hogy nem tűnik soknak, de nekem éppen elég, hogy rossz legyen a közérzetem és minden bajom legyen.
Tudjátok, ilyen megfázós, lázas, tüsszögős fajta.
Szóval elmentem reggel az orvoshoz, és kiírt egész hétre. De ez nem is ilyen egyszerű, mert nem csak az, hogy tökre le fogok maradni az anyaggal. Hanem PONT pénteken lesz az egynapos osztálykirándulás. Szóval azt se csinálhatom, hogy csütörtök este eldöntöm, hogy rosszul vagyok, és akkor meg a többiek fizethetnek (oké, elég jelentéktelen összeggel) többet a buszért. De akkor is. Tuti lelkiismeret furdalásom lesz. De az a baj, hogy még fogalmam sincs, hogy pénteken hogyan is fogom érezni magamat. De ez már mindenképpen cinkesen fog kijönni.
Jah és pont egyik legjobb barátnőm is beteg, és valahogy elbeszéltünk egymás mellett, és csak délután (amikor felhívtam) derült ki, hogy mi a helyzet. Szóval páran asszem megharagudtak ránk, hogy nem szóltunk, közben meg az egész csak egy félreértés. Nah mindegy, ez hiányzik még az embernek ha beteg.


12. nap - Egy dal a kedvenc bandádtól: Paramore - Turn It Off

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések