insult my music = insult my soul

Utálom. Utálom, utálom, utálom ha a zenei ízlésemet sértegetik. Előszöris azért, mert nekem sincs bajom senki zenei ízlésével, mindenkinek más tetszik, és én ezt el is tudom fogadni. Ikertesóm ezzel szemben nem tudja elfogadni, hogy én nem death-metált hallgatok. Azt mondta az én kedvenceim dalaiban nem mindig van bármi érték. Taylor Swiftet hozta fel témának. Kérésére meg is mutattam egy dalszöveget, mégpedig az All Too Well-ét, még csak a refrénig sem olvasta el, de ki is jelentette, hogy sablonos, meg, hogy jajj szerelmi csalódásról szól:

I walked through the door with you, the air was cold,
But something 'bout it felt like home somehow.
And I left my scarf there at your sister's house,
And you still got it in your drawer even now.

Oh, your sweet disposition and my wide-eyed gaze.
We're singing in the car, getting lost Upstate.
Autumn leaves falling down like pieces into place,
And I can picture it after all these days.

Hát ez a szövegrészlet (ami még csak nem is a kedvenc részem a dalból) tényleg marhára sablonos. Szerintem még csak nem is értette a nagy részét, mert hogy ez nem tucatzene az biztos. Csak az a baj, hogy ha már egy dal lassabb, és nincsenek benne rockosabb elemek, akkor az már jó nem lehet, őszerinte!
Elnézést, gondolom, hogy ez senkit nem érdekel, csak úgy felidegesített, hogy muszáj volt kiadnom valahol!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések